Bastard: The Legacy of a Criminal
At the age of 35, Pepe discovers that his biological father, whom he has never met, is convicted of crimes against humanity as one of the henchmen of the Pinochet regime. Pepe travels to confront his family’s past, meeting his ailing dad in the last years of his life, as well as the families of those subject to his father’s cruelty. A journey of healing, this intimate and generous film questions the limits and family and identity.