Eyes of Gaza
More journalists have been killed over a year in the Israel-Gaza war than in any other conflict since the Committee to Protect Journalists started collecting data in 1992. This hellish portrait follows three Palestinian journalists in Gaza as they are forced put their lives at risk while trying to report. They feel obligated to continue, even though they know they are risking their lives in a conflict that spares no one.