Urkel Saves Santa: The Movie!
The holiday season has arrived and brilliant but accident prone boy genius Steve Urkel has already ruined his local celebration by publicly humiliating a mall Santa. In his attempt to make things right and score some nice points with the big guy, Steve creates an invention that only makes things worse. Using his big brain and even bigger heart, Steve must go find Santa to see if together they can help the city rediscover the holiday spirit.