Making La Grande Boucherie
The ambitious architectural transformation of a forgotten Manhattan corridor into a larger-than-life 1920s-inspired brasserie that honours timeless French design through the multigenerational artisans who will handcraft everything from the iron railings to the pewter countertops using traditional 100-year-old methods. Construction crews push the limits to rapidly complete the project during what would come to be known as the hardest time in history for the restaurant industry.