The Raw Story
Every story has an origin. A sports documentary delving into the life of 5x Olympia champion Chris Bumstead, charting his rise to becoming a crossover fitness superstar. The film offers an intimate look at the deep bond between Bumstead and his close friends and business partners, Matt Jansen and Dom Iacovone. Together, they transformed their businesses, RAW and Revive, into multi-million dollar ventures, all while navigating the intense world of competitive bodybuilding. Featuring never before seen footage leading up to the Mr. Olympia competition, this documentary captures the truth, honor, and brotherhood that define The Raw Story.