Unable to broadcast ~Nuclear power, it was all a lie~
The intense debate between Souichirou Tahara and former Japanese Prime Minister Junichiro Koizumi, brings to light numerous falsehoods surrounding nuclear power. Why did Koizumi, once known as an advocate of nuclear power, shift to an anti-nuclear position? With numerous lies now exposed, what are the former prime minister's thoughts on the matter?