Uncle Tom
In a collection of interviews with some of America’s most provocative black conservative thinkers, Uncle Tom takes a different look at being black in America. Featuring media personalities, civil rights activists, veterans, etc., the film explores their personal journeys of navigating the world as one of America’s most misunderstood political and cultural groups: The American Black Conservative. Uncle Tom examines self-empowerment and rejecting the victim narrative and shows us a different perspective of American History.