Upwelling
20 young performers brought together for a creation lab strive to tap into the spirit of the times by scouring contemporary Québécois poetry. When, to everyone’s amazement, one of theirs is elected to Quebec’s National Assembly, poetry becomes an integral part of the country’s political landscape.