Vampyr
After Allan Gray rents a room near Courtempierre in France, strange events unfold: An elderly man leaves a packet on Gray's table, and shadows that are seemingly alive lead him toward a castle. At a nearby manor, he witnesses the same man being murdered and gradually learns about the curse of the Vampyr. As Gray faces the horrors of the castle, he attempts to save the victim's daughters -- one of whom, Léone, has fallen ill after mysteriously being bitten.