Various Artists - Black and White Ballets
The ballets represented in the Black and White series are arresting examples of Jiri Kylian's style and fully justify his reputation as one of the most inventive and daring choreographers on today's dance scene. The vitality of his work in underpinned by a musically so innate from the same impulse. Dances: Sarabande with music by Bach, Petite Mort with music by Mozart, Sweet Dreams with music b...