Various Artists - Concert for George
On November 29, 2002, one year after the passing of George Harrison, Olivia Harrison and longtime friend Eric Clapton organized a performance tribute in his honor. His closest friends gathered at London’s Royal Albert Hall to celebrate his life in the only way they knew how – by playing his music. The momentous evening featured George's songs, and music he loved, performed by a lineup that incl...