Various Artists - Trovadores
Troubadours is the story of four musical artists finding success, but nobody really knowing about it. Diego, Alvaro, Lorenzo and Julio all share the same town, an other-worldly and enigmatic city that protects them for days on end. Troubadours is a reflection on art and fame, unafraid of reaching into its insanity. It finds the adequate rhythm to portray the drives of different persons who have...