Various Artists - You Are There
YOU ARE THERE is a video collection of great performances from the early 1950s by some of the most famous and influential country music performers of all time! Here are 6 classic selections by the legendary father of bluegrass, Bill Monroe, preserved on beautiful 35mm color film and the only video capturing Bill and his band at the very height of their powers in their early days. And the only s...