Viking Legacy
In an ancient age of myth and legend, the Vikings believed that seven scrolls would empower the person who owned them. As nations struggled to possess the scrolls, all of Europe was on its way to a war of immeasurable proportions. To keep the peace between the kingdoms, a Celtic king hid the scrolls and protected them at all costs.