Viva Las Vegas
All musically gifted race-driver Lucky Jackson (Elvis Presley) wants in Las Vegas is to score enough money for a new car motor so he can win the Grand Prix. When he encounters sexy swimming instructor Rusty (Ann-Margret), he considers staying around longer. After Lucky loses his winnings in the hotel pool, he's forced to remain in Vegas long enough to win back his dough -- but now he also wants to win the Rusty's heart. Unfortunately, so does his slick racing enemy, Elmo (Cesare Danova).