Wadi Rum
Set in the expansive landscape of Jordan's distinctive national park, "Wadi Rum" documents the unlikely story of two Israeli climbers, an affable Bedouin Muslim, and a professional American climber as they work together to complete a climbing route up Wadi Rums' largest rock formation.