Wastelander
In a post-apocalyptic landscape, an ex-soldier wanders in search of his lost home and family. Along the way, he joins a makeshift group of survivors who convince him to lead them through the wasteland. But when a band of pillaging raiders comes after them, they must fight to survive in this cruel dystopia.