Water: The Strangest Liquid
This science documentary follows a determined team of researchers in their pursuit to experimentally prove a 30-year-old and most controversial hypothesis – that water should consist of two competing liquids from the same molecule! We get a unique insight into the scientific process to pioneer a ground-breaking discovery and crack the code to investigate hitherto inaccessible territories.