We Don't Deserve Dogs
A contemplative odyssey across our planet, looking at the simple and extraordinary ways that dogs influence our daily lives. Former child soldiers in Uganda. The local pub in a Scottish town. A dog walker on the streets of Istanbul. A kaleidoscope of unconventional portraits from fascinating locations. People need dogs, and perhaps they need us, but what do humans do to deserve the unconditional love they provide?