Wendy and Lucy
Wendy (Michelle Williams) drives to Alaska -accompanied by her mutt, Lucy - hoping to find steady employment and the start of a new life. When her car breaks down in Oregon, it sets off a chain reaction that quickly brings Wendy to a state of isolation and despair. Featuring a luminous performance from Michelle Williams, Wendy and Lucy explores sympathy and generosity at the edges of American life, revealing the limits of compassion and duty in the context of harsh financial times.