What Lies Beneath
It had been a year since Dr. Norman Spencer betrayed his beautiful wife Claire. But with Claire oblivious to the truth, Norman's life and marriage seem so perfect that when Claire tells him of hearing mysterious voices and seeing a young woman's image in their home, he dismisses her terror as delusion. Claire moves closer to the truth, and it becomes clear that this apparition will not be dismissed, and has come back for Dr. Spencer and his beautiful wife.