What Lurks Beneath
On board the USS Titan, the crew discovers a mysterious woman trapped inside a torpedo tube. Eerie sounds echo through the steel corridors as paranoia spreads and the lines between reality and the unknown blur. What began as a secret mission turns into a nightmarish dive-and not everyone will return alive.