Wild Powwers - Live at Band in Seattle
Wild Powwers has more oomph than Ws in their name. Jordan Gomes is a beast on bass, Lupe Flores is the human embodiment of a kick drum, and Lara Hilgeman manages to channel riot girl and soul diva at the same time. It’s dark and heavy and dirty and magical. The three of them bring in all kinds of influences, but it all still manages to sound like the same band in every song, somehow. This trio ...