Wine Masters: Rías Baixas - Albariño
In Rías Baixas everyone has a small vegetable garden and vines in their backyard, especially Albariño. The Pazo Señorans family was a pioneer of Rías Baixas and issued its own appellation. Albariño is now being embraced as Spain's best white wine.