Winnie the Pooh
Three stories inspired by A.A. Milne add up to a very busy day for Winnie-the-Pooh and friends. Upon learning that Eeyore has lost his tail, the residents of the Hundred Acre Wood start a contest to see who can find a new one for the melancholy donkey -- with a pot of honey going to the winner. Amid the goings-on, Owl mistakenly relates the news that Christopher Robin has been abducted. However, all ends well when Pooh finds a land of sweet delights.