With Six You Get Eggroll
Abby McClure (Doris Day) starts dating Jake Iverson (Brian Keith), and soon they're planning a wedding. But the relationship is complicated, as widow Abby's three sons clash with the daughter Jake fathered with his late wife. One night, a misunderstanding lands Abby in jail, and when the four children learn of the incident, they help Jake bring her home. Though they wouldn't have planned it this way, these new family members just might be getting over their growing pains.