Without a Paddle: Nature's Calling
If you thought the first trip was wild, get ready for the craziest adventure yet! Everything that can go wrong does go wrong when two best friends (Oliver James & Kristopher Turner) and one zany Brit (Rik Young) venture out into the wilderness in search of a high school sweetheart. It’s the wettest, wildest, and most squirrelphobic road trip since Lewis & Clark! On this trip, the stakes are higher, the river is wilder and the creatures are nuttier!