Wolves at the Door
Inspired by the famous Manson Family murder spree when night falls.... The wolves will hunt in this shocking thriller, four friends gather at an elegant home during The Summer of Love,1969. Unbeknownst to them, deadly visitors are waiting outside. What begins as a simple farewell party turns to a night of primal terror as the intruders stalk and torment the four, who struggle for their lives against what appears to be a senseless attack.