Wunderland
On Christmas day in 1944, the Germans make one final push against the attacking allied armies in the Western Hemisphere. Lt. Robert Capa and his platoon of 2nd Infantry Division soldiers are ordered to hold a vital road junction against the German aggressors. Somehow, Capa and his men must find the strength to stand against their enemy in the fight known as "The Battle of the Bulge."