Yes
Alcoholic, washed up, ex-child star Patrick Nolan (Tim Realbuto), is begrudgingly dragged from his apartment by his sister Annie (Jenna Leigh Green) to see his niece in a high school production of 'Romeo and Juliet.' 17-year-old Jeremiah (Nolan Gould), playing Romeo, immediately catches Patrick's eye. Patrick, who was involved in a scandal involving a minor years earlier, decides to mentor Jeremiah. What begins as an innocent acting lesson turns into something much more dangerous.