Yonna in the Solitary Fortress
Yonna, a girl with incredible powers, has been living in a deserted “solitary fortress” alone with her brother Stan, her heart shut from the world. Stan had desperately protected Yonna from those who come seeking her mysterious power until one day, a boy approaches the solitary fortress. Stan tries to kill this boy like all others before him, but the boy tries to take Yonna out of the fortress regardless of his own safety.