Yosemite
Based on tales written by James Franco, this film takes place in the fall of 1985 and chronicles the adventures of three friends, Chris, Joe and Ted, who attend the same school in the Palo Alto region of the USA. Things take on a more exciting tone as this suburban region comes to grips with the threat of a mountain lion upon the community.