You Will Remember Me
Edouard, a public figure and retired History teacher, is slowly starting to lose his memory. Accustomed to speaking on all the stands, he must make himself more discreet, even if he believes he still has a lot to say. Also, since no one can watch over him, he is placed in the care of Bérénice, a young girl who is a little rebellious and lost. Their meeting will lead Edouard to revisit a chapter from his personal history that he had chosen to forget, and Bérénice to find meaning to her own life.