You're Never Too Young
Wilbur Hoolick (Jerry Lewis) is a bumbling barber's apprentice and he poses as a 12-year-old child to travel half fare. What Wilbur doesn't know is that a valuable stolen jewel has been put in his pocket and that Noonan, the killer-thief, is on his trail to recover it.