Youth Topia
Wanja, Greta, Sören, Maul and Leona do not want to belong to the adults under any circumstances. They have to avoid being assigned the right job by an algorithm at all costs. Wanja is assigned her dream job as an architect by the algorithm, but she soon realizes that the steep career has its price: her friendships.