Yunan
As Munir embarks on a journey to a remote island to contemplate a drastic decision, he is haunted by a parable passed down by his mother. In the newfound stillness of his isolated island sanctuary, he encounters the enigmatic Valeska and her rough, loyal son Karl. Although few words are spoken, simple acts of kindness begin to overcome suspicion, easing Munir’s burden.