Zenon: The Zequel
Armed with a restricted-zone roaming pass awarded to her for heroism, 15-year-old Zenon Kar (Kirsten Storms) and her best friend, Nebula (Shadia Simmons), stir up trouble all over the Space-Stay. When their antics come to the attention of Cmdr. Plank (Stuart Pankin), he sentences Zenon to work in the alien patrol lab, where she will spend hours waiting for signs of alien life. After Zenon receives what she believes to be a radio signal from an alien, she tries to convince the skeptical crew.