Zoey 102
Zoey Brooks is still trying to figure out life and love, this time in her 20s. Zoey and Chase did not end up in Hawaii that summer and haven't heard from each other since. When close friends Quinn and Logan announce they're getting married, Zoey and Chase find themselves in the wedding party.