ZZ Top - Double Down Live
Filmed during their European tour in 2008, combines great live performances, interview clips and back stage footage to create the ultimate ZZ Top on the road movie. This show gives a fascinating insight into what has maintained the ZZ Top live phenomenon and what goes on behind the scenes of a ZZ Top Tour.