100 Questions
Despite several relationships and multiple marriage proposals, Charlotte Payne has yet to meet Mr. Right. Hoping to speed up the process, she enlists the aid of a relationship counselor, who requires her to complete a 100-question compatibility survey. As she works on each question, Charlotte finds herself reliving various moments in her life, turning the questionnaire into a voyage of discovery.
What Brought You Here?
Charlotte Payne joins an online dating site and takes a 100-question compatibility test; each question requires Charlotte to recount a poignant time in her life.
Mike's extremely friendly new girlfriend makes Charlotte uncomfortable; Leslie becomes enamored with a pair of boots.
Flashbacks reveal how Charlotte and Wayne first met; Leslie finds out that her ex is getting married.