Shy and reserved Ongsa (Milk Pansa Vosbein) has just transferred to a new high school, finding it difficult to connect with her new classmates – except for Sun (Love Pattranite Limpatiyakorn), a cheerful and popular girl who's always willing to help Ongsa out. Ongsa begins to develop a crush on Sun, but is content to admire Sun from afar... until she accidentally sends Sun a goodnight message on Instagram. Sun responds, but believes that the message came from a guy, as Ongsa doesn't use her actual name on her profile. Not wanting to lose this chance to talk to Sun, Ongsa decides to go along with the misunderstanding, and the two continue to grow closer both in person and online. Will Ongsa ever find a way to confess her love – and her real identity?