4th & Forever: Muck City
A Rocky Start
A coach faces a backlash after an embarrassing season opener, and players get a major boost both on and off the field.
Coach Boldin confronts his coaching staff about sensitive information leaking to fans, while a crew of Pahokee players scouts their arch-rivals.
A beloved teacher struggles with cancer, an unsung academic talent emerges, and an all-around player switches positions and dominates the game.
On the eve of the Muck Bowl, an eligibility issue deals Glades Central’s playoff hopes a serious setback, sparking tension between coaching staffs.