50 Minute Lover
While on her lunch break at a park, game character designer Naho Karashima (Honoka Matsumoto) has a disastrous encounter with Haru Amami (Kei Inoo) when she accidentally spills coffee all over his high-end vintage clothing. When Naho confesses that she can't afford to replace Haru's clothes, he proposes an alternative: make him homemade lunches for 30 days, and he'll call it even. This begins their strange series of "lunch dates" in the park, as Naho becomes acquainted with the handsome, yet incredibly awkward, Haru. However, their fledgling connection gets a new complication when Naho learns that Haru is actually a game creator at a rival company, making their meetings a potential corporate disaster if anyone ever found out. Will their interest in each other be enough to overcome this obstacle, or will they try to forget everything that's happened after Naho's "repayment" is up?