90 Day Fiancé UK
Following eight Brits and their long-distance partners over the course of 90 days.
"King Richard" is looking for a wife; Victoria is in for an awkward first date at the airport.
Christine is shocked at her new home in the UK; Victoria fears Sean is still married; Emma doubts her boyfriend will propose; Bridie and Host's relationship suffers from the distance.