999 Murderer Calling
Scheming killers call 911, trying to escape justice, deceive police and lie about committing murder, but are tripped up by their own words.
The Fentanyl Killer
Luke D'Wit poisoned his millionaire neighbors so he could take over their business. His harrowing call to police gave detectives their first clues.
The Confession
A young mother's ex admits he's responsible for her death but then retracts his confession. Also, the heartbreaking death of a 10-month-old baby.
After Mitesh Patel strangled his wife and staged a burglary, he unknowingly left clues for police on his call to emergency services.
Andrew Pearson kidnapped and killed his ex-partner. In a distraught call to police, he inadvertently left a series of clues as he spoke.