A Class Apart
When a student at Tuna Kvarn boarding school is found dead, investigators are met with silence. Suspicions soon turn to pupils from a disadvantaged neighbouring state school, until a video triggers dramatic consequences.
Erastes Anoteri
Term starts at boarding school Tuna Kvarn and neighbouring state school Holmered. Hugo, Caroline and Philip prepare for the year's election in the Zebra Room. Meanwhile, Nasim is concealing a secret.
Below the Surface
A body is found in the Svartån river, and several people have disappeared. A disturbing video is spread by an anonymous person. Carl presents his new investment project in an unusual way.
Sara is on enemy soil, and Isaac is vindicated. The annual inter-school relay takes place, but events aren't what Sara had hoped for. Philip and Hugo plan for the upcoming long weekend.
Preparations are underway for two parties - Philip's "house party" and Carl's annual reunion. The police investigation continues as the parties bring some people closer together, and some further apart.
Sara receives an unexpected visit from her past. Caroline pressures Hugo. Meanwhile, William makes a huge decision, Philip's romantic plans go awry, and Isaac is allowed to get into the swing of things.