A Double Shot at Love
Sexy blonde twins Rikki and Vikki, known as the Ikki twins, are teaming up to look for love. In the past these small-town girls have had their hearts broken by both men and women, and now each twin is looking to find her own special someone. Working together, Rikki and Vikki will put all the sexy suitors to the test.
This Time, Let's Make It a Double
Twenty-four men and women compete for a chance to win the hands of the Ikki twins.