A Mangaka's Weirdly Wonderful Workplace
Futami, a novice shojo manga artist, is finally publishing her beloved shogi manga, "Dear Subaru"; the stress makes her stomach hurt, she's forced to push the deadline for her first chapter, and she isn't making any progress on the storyboards.
A Certain Mangaka and Their Editor
Futami, a rookie mangaka, finally finishes the storyboard she had been struggling with.
Is this what it's like to cheat? An editor from another magazine invites Futami to write a different series.