A Wilderness of Error
A Wilderness of Error is a five-part docuseries from award-winning producers of The Jinx, Marc Smerling and Jason Blum, based on the book by Errol Morris, who appears in the series. When Army surgeon Jeffrey MacDonald is sent to prison for killing his family, swirling narratives challenge our ability to find the truth all the while overshadowing a chilling possibility: MacDonald may be innocent.