A Will Eternal
The Spirit Stream Sect is one of four groups of immortal beings that co-exist in the region of the Heaven Span River. One of its most powerful members is the Fragrant Cloud Peak Master Li Qing Hao. The master one promised a benefactor that if one of his descendants could scale a high mountain and hold aloft a stick of black incense, he would accept this person as a disciple. Many years later, one of these descendants emerges, namely Bai Xiao Chun. This young orphan is cowardly, and fears death among all else – and dreams of becoming immortal so he will never need to die. Although he fails to complete Li Qing Hao’s challenge, the master admires Bai Xiao Chun’s empathy for the poor villagers who raised him, and accepts the young man as a disciple. The problem is, Bai Xiao Chun doesn’t seem to have what it takes to become a master cultivator. Even though he does possess martial arts skills, he prefers to avoid conflict by whatever means possible. He is not afraid to flatter his opponents or beg them not to fight. The road to immorality is long, and will require Bai Xiao Chun to learn much about herbs healing, and magic. But something deep within him is constantly driving him on – helping him inch ever closer to his dream! This animation was based on a hit novel of the same name by Er Gen. “A Will Eternal” is a 2020-2021 Chinese animated series.